Konsultant Service Desk

Konsultant Service Desk
Miejsce pracy: Gliwice
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Rejestrację zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych
  • Pozyskiwanie informacji niezbędnych do rozwiązania zgłoszenia
  • Rozwiązywanie prostych zgłoszeń na podstawie procedur z bazy wiedzy
  • Współpracę z pracownikami II linii wsparcia
Wymagania:
  • Wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym lub umiejętności informatyczne (aplikuj jeśli potrafisz zainstalować drukarkę lub nadać uprawnienia użytkownikowi systemu)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość systemu operacyjnego Windows
  • Gotowość do podjęcia pracy zarówno na zmianach porannych jak i popołudniowych
  • Komunikatywność
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemów obsługi sprzedaży detalicznej lub magazynowej
Oferujemy:
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Możliwość długoterminowej współpracy
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy i bezpłatny parking
  • Możliwość decydowania o formie zatrudnienia (Umowa zlecenie lub Umowa o pracę)
  • Elastyczne godziny pracy umożliwiające połączenie nauki z pracą
  • Rozwój umiejętności pod okiem doświadczonego opiekuna
  • Bardzo przyjazną, otwartą atmosferę pracy
APLIKUJ TERAZ
© Copyright 2020 - Witaj w Rybniku!