Główny księgowy

Urząd Gminy Miedźna
Główny księgowy
Miejsce pracy: Miedźna
Numer: StPr/25/0614
OBOWIĄZKI:
1. realizacja zadań Referatu Finansowego w zakresie prowadzenia spraw rachunkowych i innych, związanych z finansami gminy,2. wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości Urzędu Gminy w Miedźnej określonych ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz w zakresie gospodarki finansowej określonych ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, powierzonych przez Wójta Gminy Miedźna, w tym dokonywanie wstępnej kontroli:a. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,b. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,3. nadzór nad rachunkowością Urzędu Gminy Miedźna, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami polegającymi na:a. organizowaniu sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontrolowania dokumentów w sposób zapewniający prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdawczości finansowej, budżetowej i z operacji finansowych,b. prowadzeniu księgowości i sprawozdawczości w sposób umożliwiający:- terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych,- prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,c. czuwaniu nad całokształtem prac z zakresu wykonywania obowiązków wynikających z ustawy o rachunkowości wykonywanych przez poszczególnych pracowników, m. in. terminowości zamykania ksiąg rachunkowych,d. wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,4. nadzorowanie sposobu przeprowadzania inwentaryzacji drogą potwierdzenia stanu aktywów oraz porównania danych ksiąg rachunkowych z odpowiednimi dokumentami i weryfikacji wartości tych składników,5. opiniowanie z ramienia Głównego Księgowego wyników rozliczenia inwentaryzacji przeprowadzanej w Urzędzie,6. sporządzanie projektów przepisów wewnętrznych, podpisywanych przez Wójta Gminy Miedźna dotyczących prowadzenia rachunkowości, w szczególności: Zakładowego Planu Kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji w zakresie ksiąg rachunkowych prowadzonych w Referacie Finansowym,7. współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu i wieloletniej prognozy finansowej,8. współpraca przy opracowywaniu sprawdzań opisowych z wykonania budżetu i danych finansowych do raportu o stanie Gminy, 9. nadzór nad prawidłowością naliczania i wypłaty wynagrodzeń,10. zastępstwo Skarbnika Gminy w razie jego nieobecności,Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.System czasu pracy: poniedziałek 7:30 -17:00, piątek 7:30-14:00Praca na czas określony: pierwsza umowa na okres 6 miesięcy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Certyfikat księgowy stwierdzający uprawnienie do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych
Uprawnienia: Biegły rewident
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1. spełnia jeden z poniższych warunków:a. ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b. ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c. jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d. posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo klasyfikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów, 2. obywatelstwo polskie,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):1. wiedza ogólna i zawodowa w zakresie rachunkowości,2. znajomość ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych oraz o samorządzie gminnym,3. umiejętność pracy w zespole,4. kreatywność, inicjatywa oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, odpowiedzialność, rzetelność, zdolności analityczne, sprawna i efektywna organizacja pracy,5. znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz komputera w zakresie środowiska MS Office.Szczegóły konkursu znajdują się na stronie https://bip.miedzna.pl/?a=17342

Miejsce pracy:

Miedźna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 250 PLN


Opis wynagrodzenia:

System wynagrodzenia: miesięcz. od 5250 oraz dodatki funkcyjny i stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze ogłoszenia:

Koordynator usług sprzątających (Facility Manager)

Twój zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych kontraktów na usługi sprzątające na terenie całej Polski Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami biznesowymi Analiza potrzeb klienta i przygotowywanie ofert dopasowanych do projektu...

Steam Recruitment sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data dodania: dzisiaj

Podinspektor/inspektor

1. Realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt, w tym w szczególności:- uchwalanie Programu opieki nad zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Tychy oraz realizacja zadań dotyczących...

Urząd Miasta Tychy

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data dodania: dzisiaj

Podinspektor w wydziale gospodarki komunalnej i ochrony środowiska (ekodoradca)

KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia o specjalności: ogrzewnictwo, wentylacja, klimatyzacja i ochrona powietrza, energooszczędne techniczne wyposażenie budynków, alternatywne technologie energetyczne i...

Urząd Miasta Knurów

Miejsce pracy: śląskie / Knurów

Data dodania: dzisiaj

Podinspektor

Konkurs, numer naboru: Nr naboru: Or.2110.006.2025Or.ZD.422.20251. Wykształcenie wyższe.2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu niżej wymienionych aktów prawnych:1) Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 1153).2)...

Urząd Miejski w Pyskowicach

Miejsce pracy: śląskie / Pyskowice

Data dodania: dzisiaj

Kierownik robót trakcyjnych

Nadzór nad realizacją robót trakcyjnych zgodnie z dokumentacją techniczną, harmonogramem oraz obowiązującymi normami i przepisami. Koordynacja pracy brygad wykonawczych i podwykonawców, przydzielanie zadań i kontrola postępu prac. Analiza dokumentacji...

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Zebrzydowice

Data dodania: dzisiaj

Inżynier procesu

Monitorowanie i optymalizacja procesów produkcyjnych. Identyfikacja problemów w procesach i wdrażanie działań korygujących. Wdrażanie koncepcji Continuous Flow i zasad Lean Manufacturing. Analiza obciążenia pracy, wykrywanie wąskich gardeł i podejmowanie...

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data dodania: dzisiaj

© Copyright 2025 - Witaj w Rybniku!