Referent ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego

Urząd Gminy Miedźna
Referent ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego
Miejsce pracy: Miedźna
Numer: StPr/25/0637
OBOWIĄZKI:
1. Planowanie zamierzeń, koordynacja oraz realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej,2. Opracowanie i aktualizowanie planów oraz innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego i spraw obronnych,3. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach,4. Realizacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania gminy do realizacji nałożonych zadań w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,5. Realizacja zadań dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,6. Realizacja spraw związanych z organizacją głównego stanowiska kierowania oraz stałego dyżuru,7. Realizacja zadań z zakresu przygotowań organizacyjno-planistycznych doręczania kart powołania do służby wojskowej w trybie akcji kurierskiej,8. Planowanie i koordynacja działalności w zakresie realizacji zadań obronnych,9. Realizacja zadań przewidzianych w ustawie o obronie Ojczyzny,10. Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych oraz szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,11. Przeprowadzanie czynności oraz współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi i wojskowymi w sprawach związanych z obronnością państwa,12. Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją niejawną i współpraca z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych,13. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych w gminie,Szczegółowy zakres czynności zostanie ustalony po zakończeniu procedury naboru.Praca na czas określony: 6 m-cy z możliwością zatr.na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy: 11:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne (formalne):1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy,2. obywatelstwo polskie,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. cieszenie się nieposzlakowaną opinią,Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):1. preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, obronność, administracja,2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań,3. mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub brak przeciwskazań do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,4. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych,5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel),6. prawo jazdy kategorii B,7. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.

Miejsce pracy:

Miedźna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 450 PLN


Opis wynagrodzenia:

miesięczny od 2450+dod. stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Najnowsze ogłoszenia:

Doradca ds. Sprzedaży Samochodów Nowych

Zadania: Aktywna sprzedaż nowych samochodów klientom indywidualnym i biznesowym Doradztwo w zakresie doboru pojazdów, wyposażenia i finansowania Budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz utrzymywanie kontaktu po sprzedaży Negocjowanie warunków...

Kanclerz sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Data dodania: dzisiaj

Specjalista ds. Marketingu i Reklamy

Zadania: Zarządzanie budżetem marketingowym i analiza skuteczności kampanii Tworzenie i publikacja treści w social media: Facebook, Instagram, TikTok Projektowanie postów, grafik, wideo, reelsów i artykułów Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads, Meta...

Kanclerz sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Data dodania: dzisiaj

Mechanik pojazdów osobowych

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za diagnozowanie usterek w pojazdach osobowych, przeprowadzanie napraw zgodnie z obowiązującymi standardami oraz współpracę z doradcą serwisowym w zakresie obsługi klienta i realizacji zleceń. Wymagania:...

Kanclerz sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Data dodania: dzisiaj

Lekarz Chirurg ogólny

Dołącz do naszej ekipy medycznej i stań się #bohaterem opieki zdrowotnej! Szukamy Ciebie jeśli​: ukończyłeś/-aś specjalizację lub jesteś w jej trakcie obsługa komputera nie jest Ci obca posiadasz zdolność do słuchania i rozumienia potrzeb naszych...

Medicover Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data dodania: dzisiaj

Serwisant Działu Reklamacji (m/k)

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Dokonywanie oględzin, wymiany oraz naprawy zakupionych mebli, również w domu Klienta zgodnie z procedurą reklamacji; Sporządzanie dokumentacji serwisowej; Zapewnienie wysokiego standardu obsługi...

AGATA Spółka Akcyjna

Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Data dodania: dzisiaj

Księgowy GL (m/k)

Twoje zadania uzgadnianie kont księgi głównej oraz kontrola zgodności zapisów, analiza odchyleń i weryfikacja poprawności operacji księgowych, kalkulacja zobowiązań podatkowych, prowadzenie i aktualizacja ewidencji środków trwałych, tworzenie raportów i...

Trenkwalder

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data dodania: dzisiaj

© Copyright 2025 - Witaj w Rybniku!