Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Ogłoszenie numer: 10345568, z dnia 2025-10-19

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem
  • Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji
  • Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie
  • Organizowanie spotkań z kontrahentami
  • Koordynowanie zamówień materiałów biurowych i usług
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami, urzędami i kontrahentami
  • Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji dla firmy
  • Wspieranie wdrażania procedur i polityk wewnętrznych
  • Dbanie o terminowe serwisowanie sprzętów i urządzeń
  • Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kontraktu i wsparcie innych procesów administracyjnych

Wymagania

  • Minimum średnie wykształcenie (preferowane administracja, ekonomia lub techniczne budowlane)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Umiejętności organizacyjne i komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność i nastawienie na współpracę
  • Doświadczenie zawodowe w administracji kontraktów - mile widziane

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę przy różnorodnych i inspirujących projektach
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji)
  • Prywatna opieka medyczna dla pracownika i rodziny
  • Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami
  • Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (500–5000 zł brutto)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Najnowsze ogłoszenia:

Specjalista ds. Administracji Kontraktu

Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów związanych z kontraktem Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie Organizowanie spotkań z kontrahentami Koordynowanie...

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data dodania: dzisiaj

Taksówkarz - Kierowca

Opis stanowiska Zatrudnimy Kierowcę Taksówki, Rekrutujemy kierowców na aplikacje, Wsparcie w rozwoju w branży taksówkarskiej, Kierowanie taksówką na terenie województwa śląskiego. Wymagania Posiadanie prawa jazdy min. rok, Motywacja do podjęcia nowych...

TOP GOOD TRAVEL Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Data dodania: dzisiaj

Taksówkarz - Kierowca

Opis stanowiska Zatrudnimy Kierowcę Taksówki, Rekrutujemy kierowców na aplikacje, Wsparcie w rozwoju w branży taksówkarskiej, Kierowanie taksówką na terenie województwa śląskiego. Wymagania Posiadanie prawa jazdy min. rok, Motywacja do podjęcia nowych...

TOP GOOD TRAVEL Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Data dodania: dzisiaj

Taksówkarz - Kierowca

Opis stanowiska Zatrudnimy Kierowcę Taksówki, Rekrutujemy kierowców na aplikacje, Wsparcie w rozwoju w branży taksówkarskiej, Kierowanie taksówką na terenie województwa śląskiego. Wymagania Posiadanie prawa jazdy min. rok, Motywacja do podjęcia nowych...

TOP GOOD TRAVEL Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Data dodania: dzisiaj

Doradca Sprzedaży Mobilnej

sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie w realizacji ich planów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów na...

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Data dodania: dzisiaj

Doradca Sprzedaży Mobilnej

sprzedaż produktów finansowych, w tym pożyczek, kart kredytowych i ubezpieczeń, obsługa posprzedażowa oraz bieżąca współpraca z klientami, budowanie trwałych relacji z klientami i wsparcie w realizacji ich planów, aktywne pozyskiwanie nowych klientów na...

Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Jastrzębie-Zdrój

Data dodania: dzisiaj

© Copyright 2025 - Witaj w Rybniku!